Wednesday 1 October 2014

My First Blog...then.....stop

Assalam,,,

Saya teringat mula-mula nak aktif dengan blog ni sangat-sangat dah lama...bila? since 2011..
tetapi saya sangat sibuk bila dah masuk kerja semula di Ampang..out station sana sini..meeting & meeting...bila ada masa waktu rehat saya dating dengan kawan-kawan gi makan-makan..takpun saya gi merayap jalan-jalan sengsorang..haa saya memang ligat bab jalan-jalan nih..

Tapi hubby selalu ingatkan saya banyak kes samun di Ampang so saya slow sikit then kalau keluar dengan kawan-kawan je. Hmm sibuk apa lagi yer...owhh time tu baby masih kecik lagi dalam setahun lebih..so ambik masa rehat untuk saya rehat & lelapkan mata jika tak ke mana-mana lah...

Buktinya..this is my first blog...RENCAH KEHIDUPAN...dengan bantuan adinda ku Mohd Haniff MS..then...stop macam tu je...lebih kepada angan-angan..dan..sebab utama angan-angan ini terhenti kami sekeluarga terlibat dalam kemalangan ngeri pada 8hb November 2011...kehidupan kami berubah selepas itu..(boleh rujuk di SINI)..sabar-sabar..habiskan dulu entri ni..

Bila search google alamak aiii ramai pulak buat tajuk nih...so saya pun perlu fikir untuk cari tajuk yang lebih privacy..bukan ikut-ikut orang..perlu ada kreativiti sendiri..ingat yer..jadi diri sendiri kita jangan jadi orang lain..syukurlah apa yang Allah S.W.T dah beri pada kita...

Hmm sebenarnya ada satu entri saya masukkan ketika konvokesyen adinda bongsu saya tapi dah terrrr delete..maafkan kakak dik..belum mahir lagi ketika tu...

So...enjoy with this my new blog YMS Creations..nak kira ulangtahun..dah lima tahun kewujudan my blog nih.tp tak diambil kiralah yer...kira mula aktif balik dari Rome, Italy tempohari iaitu last year November 2013..cer semak entri yer...

Pengunaan bahasa kita guna yang mudah-mudah sahaja lah ye..make it simple kan yus..lina! jangan serius sangat lah..yang penting u all enjoyss reading my blog ok...

Sayang dengan u alls...thanks a lot....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...