Thursday 18 September 2014

Bangkok

Assalamualaikum semua...

Saya terpanggil untuk menulis berkenaan kenangan saya ke Bangkok pada tahun 2010 atas sebab tugasan bagi membentangkan senario kemarau di Malaysia. Ketika ini saya baru sahaja mula bertugas semula selepas selesai program sarjana. Kalau tak silap saya sesudah hari raya aidilfitri. Saya setuju menghadiri bengkel ini selepas berbincang dengan suami yang amat memahami kerjaya saya. Saya tidak berhasrat untuk menulis panjang berjela..sekadar mengimbau kenangan yang lepas moga ianya menjadi moment yang indah walaupun ada yang pahit saya alami ketika ini. Namun yang pahit itu pengajaran jangan mudah percaya dan simpati dengan orang yang baru kita kenal. Sangat berharap dan berdoa moga berpeluang untuk ke sana lagi bersama keluarga tersayang. Jom kita layan gambar kenangan di bawah bermula saya mula pijak bumi Bangkok di Suvarnabhumi Airport !!!
Ketika pertama kali jejak Kota Bangkok...petang tu terus gi jenjalan tak sempat pun nak snap pictures coz i am very exciting that time due to the prices of all items hmmm amazing!!!

Hotel tempat saya menginap selama empat hari...alhamdulillah

Memori terindah ketika selesai present & workshop...best!!

Lunch hour at Amari Hotel

Outing dengan rakan-rakan workshop..makanan memang superb japanese cuisine...wallaaa..lepas makan gi cuci mata dengan member dari brunei & jakarta



Before boarding to Kuala Lumpur posing-posing dulu..hehe..mama anak-anak & hubby u tunggu tu...hahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...