Sunday 16 November 2014

Ulang Tahun Yang Pertama YMS Creations

Assalamualaikum w.b.t semua yang sudi membaca Blog YMS Creations..

Alhamdulillah syukur pada Allah S.W.T kerana diberi minat, kesihatan dan ruang waktu untuk saya cari bagi membuat sesuatu yang saya suka dari zaman muda-muda dulu lagi.  Sangat suka menulis cerita dalam diari, Banyak yang saya kumpul dan ianya tinggal begitu sahaja. Harapan saya agar blog ini menjadi tatapan anakanda tersayang dan sesiapa sahaja yang ingin mencuba resepi di sini dipersilakan, saya ikhlas dan sudi-sudikan join member dan follow blog saya yang serba sederhana ini.


 


 Semoga blog ini menjadi tatapan yang paling manis kami sekeluarga dan menjadi info yang berguna buat pembaca sekalian. Sehingga entri ini ditulis, page view yang dicatat adalah 1346. Sedikit, tetapi ianya tidak menjejaskan diri saya untuk terus menulis entri seterusnya. Blog ini masih sangat muda,  walaupun sebenarnya sejak tahun 2010 lagi minat untuk berblog timbul namun blog saya sekadar wujud sahaja tidak pernah ada entri kerana masa saya tiada untuk blog ketika itu hehe. InshaaAllah ini adalah satu permulaan untuk saya terus mengorak langkah. Moga Allah S.W.T memberi ruang waktu dan semangat untuk menulis entri yang bermanfaat buat tatapan pembaca sekalian. Aamin...

~YMS~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...