Sunday 31 May 2015

Mini Reunion Yang Amat Bermakna

Selepas 23 tahun bertemu semula..'akhir sekali berpeluk sakan di pintu pagar Sekolah Menengah Teknik Kuantan' (ambik ayat Rose). Kemudian masing-masing melangkah menuju cita-cita masing-masing. Apapun kejayaan tercipta kami tetap sahabat, terus menyayangi dan disayangi..alhamdulillah.

Rindu sangat dengan Masliza, Rosmahaida dan Ismaliza..kami sekelas akhirnya rancangan yang diatur terlaksana. Walaupun anakanda saya tak berapa sihat hari tu kami teruskan jua pertemuan yang telah diatur kesekian kalinya. Syukur alhamdulillah hampir airmata nak mengalir kerana pertemuan ni. Kalau tak dapat jumpa mahu banjir bandar Kuantan ni jadinya..hehehe.



Me, Rose and Mas

Makan malam kami di Restoran Zam Zam Bandar Kuantan..macam-macam cerita, walaupun kepenatan muka saya tu hehehe tapi gembira. Apa taknya gerak dari KB ke Kuala Terengganu, singgah Dungun dan ke Kuantan aduhai..memanglah keletihan tapi rancangan tetap diteruskan juga. Bukan senang nak atur semua ni kan..

Bicara kami tidak terhenti di Zam Zam, rupanya Mas dah book bilik di MS Garden..I love U Mas..sanggup tu booking bilik untuk bertemu dengan kawan dia nih..awesome la Mas...soo kami boleh lagi sembang dan sembang time breakfast pagi tue.



Haa dengan Che Rose pun datang breakfast dengan kami pagi tue...time off pagi katanya..Ya Allah indahnya persahabatan..'hard to let go' Rose kata...nak menitik lagi air mata ni..

Bateri mulut kami ni belum weak lagi hehehe pot pet pot pet tak behenti aduhai seronoknye mengimbau kisah lama...

Isma pulak message nak join kami tapi sedikit terlewat la Isma...tapi takpe sementara saya siapkan diri dan anak-anak utk checkout dapat Isma ke sini. Yes...akhirnya sempat jumpa Isma namun tak sampai 15 minit..sebab dah ada plan lain dengan my biras pulak huhuhu.

Beratnya hati ni nak bergerak pergi..aduhai rindunya belum habis terubat..masa sangat singkat bagaikan cemburu bergerak pantas.
Apakan daya ku gagahkan jua kaki melangkah..aduhai puitis la pulak...


Lambaian terakhir dari dalam kereta ke MS Garden, wajah-wajah kesayangan hamba yang akan dirindui...semoga ukhuwah terus terjalin dan bertemu dilain episod..tak puas tatap gambar walaupun muka ku kusam dan penat tapi ceria bertemu sahabat hehehe.




Alhamdulillah..

~yms~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...