Tuesday 5 May 2015

Blooming Hi-Tea With Datin Sri Norliyati....digamit rindu..

Assalamualaikum w.b.t..

Tetiba je teringatkan aktiviti Puspanita..senang cerita saya rindukan rakan-rakan di sana. Bila bekerja kita laksanakan sebaik mungkin, bersosial juga perlu dengan melibatkan diri aktiviti dengan persatuan. Ianya mengajar kita untuk bergaul dan berinteraksi secara sihat dengan rakan-rakan tidak kira pangkat dan kerjaya.

Saya suka dengan pelbagai aktiviti seperti ini membuatkan kita lebih mesra dan mengenali di antara satu sama lain. Penat bekerja disulami dengan aktiviti sukan dan persatuan boleh melepas tekanan kan..

Jom jamu mata dengan gambar yang meninggalkan kenangan manis bersama mantan isteri Ketua Pengarah JPS Malaysia yang telah di adakan pada 26 Mac yang lalu di Flora Terrace Kuala Lumpur. (dah sebulan berlalu namun tak sempat berkongsi)..apapun ianya masih segar di kotak memori saya..jom layanssssssss



Majlis Hi-Tea ini diadakan bagi meraikan perpisahan kami ahli Puspanita JPS bersama Datin Sri Noliyati (isteri mantan KP JPS) . Sambutan sangat menggalakkan, apa taknya saya yang dari Kuala Selangor pun turut hadir bagi meraikan majlis ini. Datin Sri seorang yang sangat 'humble' amat disenangi oleh semua ahli, sederhana sikapnya senang cerita ramai yang menyayangi beliau.


MC pada hari tu adalah
Along, petah berbicara pandai mengalihkan perhatian penonton bagi menutup segala kekurangan majlis..gud job Along. Disusuli dengan ucapan terakhir dari Datin Sri..sayu dibuatnya kami semua..



Di antara aktiviti yang diatur 'mari berdansa' hahaha tengoklah tu seronokkan..yang pasti mak-mak kat dlm majlis ni tak over yer hehehe
saja seronok-seronokkan saya cuma perhati aje (syyy tak ngaku tue)


Sambil borak-borak dengan kawan-kawan dah lama tak jumpa, ini masanya untuk kita sembang macam-macam cerita yang penting jangan ngata orang...


Gambar atas ni sedang tunggu 'announcement' dipersilakan untuk makan hahaha makanan yang dihidang sedap tau kat sini di antaranya spagetthi a'lio, pecal aka rojak (tak la mcm pecal sangat), tapi rakan saya yang baju merah tu Nat suka sangat dengan pecal ni, jawa la katakan hehehe. Kuih muih seperti karipap, kek dan macam-macam lagilah lupa dah mokcik...


Haaa ni kek yang ditempah khas untuk Datin Sri bertemakan 'flora'...cantikkan tetapi saya tak makan sebab tue krim banyak...huhu

Di bawah ni semua gambar kenangan dengan Datin Sri dan bos-bos saya (dari kanan : me, Puan Bibi, Puan Norizan, Datin Sri, Datin TKP, Pn Paridah dan Natrah)

 


Ni pun sama juga gambar kenangan dengan Datin Sri, ramai pulak tak perlu tulis nama kot penat hehehe


Haaa yang kanan ni Suzana, blogger juga dia ni tapi belum sempat tanya apa nama blog Zana ni..Kak Maslina insan yang selalu beri nasihat pada saya dan Natalia..gadis ayu gitue..inilah dia rakan baik saya walaupun berbeza agama tapi kami seJAWA dan suka sembang pasal masakan jawa..hahaha kelas ko Nat !!


Sweet la gambar ni..tengok la Datin Sri tu sangat sporting posing sebegitu comel !!! Sebelah Datin Sri isteri Pengarah JPS Kelantan, ibunda saya lah kiranya ni sebab Pengarah ni EX-Bos saya dan saya gelar dia Ayahanda, banyak beri tunjuk ajar perihal agama dan mengajar saya mengaji dengan baik..alhamdulillah..




Alhamdulillah Majlis Hi-Tea berlangsung dengan santai dan meriah   sekali..cuma agak lewat sedikit dimulakan namun MC pandai ambil hati kami yang cacat sikit-sikit tu dpt ditutup dengan kemas..apapun gud job for the team who managed this event..

Semoga ada Majlis yang menarik lagi dan lagi saya tunggu....

See u next...

~yms~








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...