Tuesday 26 August 2014

Kenangan Terindah dan Pahit

Alhamdulillah...tahun 2014 masih boleh bernafas di dunia ini. Sesungguhnya semua dugaan dan cabaran yang telah ditempuhi mengajar kita erti kehidupan kita yang sebenar. Ianya sebagai titik tolak untuk kita menghadapi cabaran akan datang. Saya ingin kongsikan sedikit sebanyak pengalaman saya sepanjang hampir 39 tahun hidup di dunia ini. Namun demikian saya cuba 'list' kan dahulu sebelum saya menulis kisah sepenuhnya bagi setiap tajuk di bawah, inshaaAllah :

  1. Menunaikan Umrah Bersama Keluarga.
  2. Kemalangan Ngeri jam tepat 12.00 tgh malam. ( Part I, Part II, Part III)
  3. Pemergian Bonda Tersayang di saat diri ini amat memerlukan.
  4. Mewakili Jabatan Menghadiri Workshop di ROME, ITALY ( Part I, Part II & Part III)
  5. Mewakili Jabatan Menghadiri Workshop di Bangkok, Thailand
  6. Mewakili Jabatan Menghadiri Workshop di Hangzhou, China
  7. Mewakili Jabatan Menghadiri Kursus di Osaka, Fukuoka & Tokyo Jepun 
Saya akan cuba untuk link kisah kenangan saya di sini untuk tatapan anak cucu apabila mereka besar nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...