Thursday 23 April 2015

Post/Entri ke 100 ~ Terima Kasih Pengunjung YMS Creations ~


Assalamualaikum pembaca blog yang dikasihi sekalian..

Terima kasih kerana ada sahaja yang sudi mengunjungi blog saya yang masih muda usianya ini..walaupun member pun dok yang itu aje tak bertambah hehe..

Terima Kasih kak Noor (Blog Bicara Kak Noor) yang jauh di Brunei sana kerana sudi menjadi member blog saya ni..

Itu tak penting yang penting saya harapkan blog ini dapat menjadi rujukan kepada sesiapa yang memerlukan..

Ohh yer.. Ini adalah entri yang ke 100..lambat sikit sebab saya memang tak sempat up-date setiap hari..

Apapun bila dilihat pengunjung yang datang saya tersenyum..alhamdulillah blog saya ada pengunjung yang 'silent reader'..kalau tinggalkan komen pun ok juga blh wujudkan silaturrahim kan..

Ok ! nak belanja gambar ni..saya buat Spaghetti Carbonara dua hari lepas selepas balik dari kerja..anak tunggal perempuan Ayra yang minta dah lama sangat.

Kali ni saya tidak pun bertujuan untuk kongsi resepi cuma belanja gambar aje hehehe..inshaAllah entri selepas ini yer..


Syukur Alhamdulillah...

~yms~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...