Thursday 21 November 2013

Rome, Italy...Part III

OK...ini entri yang terakhir..maaflah tak dapat share gambar2 ketika berada di sana kerana saya tidak berpeluang untuk berjalan-jalan apalagi nak ke Milan..kota fesyen yang menjadi tumpuan pelancoong seluruh dunia. Saya difahamkan perjalanan ke kota Milan ambil masa selama 8 jam juga dengan meiki bas..hmmm Inshaa Allah bercerita dengan hubby..tunggu anak-anak besar kita melancong ke Milan yea...yeahh!!!!.

Jom..kita layan gambar di bawah ni..gambar ni saya snap ketika nak ke airport time balik tue...hmmm jadilah at least boleh buat kenangan...
Vaticant City 
Kebanyakan rumah-rumah yang didiami oleh penduduk di ROME

Shopping Complex..tengok ajer

Jual buku tepi jalan jer..

Haa..ni yang paling best..window shopping handbag..tengok ajer la belum mampu utk miliki..inshaAllah suatu hari nanti...

OKla...cukup cerita saya di ROMA, ITALY..semoga mendapat perkongsian dengan pengalaman saya yang tak seberapa selama lebih kurang 3 hari berada di Roma, Italy...jumpa dilain episod...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...